pátek 28. ledna 2011

Na Valentína hravá alebo elegantná? V každom prípade- krásna! :)





Môj historicky prvý blogový príspevok sa bude týkať, ako inak, bižutérie, pretože sa pomaly blíži pre niekoho komerčný, pre iného zase romantický sviatok svätého Valentína. Predstavovaniu samej seba sa budem venovať radšej neskôr, pretože momentálne by som vám rada predstavila túto bižutériu vlastnej výroby a položila jednu otázku. Ako by ste sa obliekli pre svojho milovaného/ svoju milovanú 14. februára, samozrejme, vrátane doplnkov (tie doplnky sa asi viac týkajú žien :) )- išlo by o hravú kombináciu, alebo by ste vsadili na zmyselnú eleganciu? Tu je pár šperkov, ktoré vás, dúfam, inšpirujú ;)

14 komentářů:

  1. Ja som sa na Valentína narodila takze ho oslavujem dvojnasobne! :) Tie posledne nausnicky su krasne a drzim palce v bogovani :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je perfektné! Takže rodičia pekne oslávili svoju lásku :) Všetky kúsky bižutky, čo sú tu sú zatiaľ voľné a na predaj ;) Ďakujem za povzbudenie, som tu úplne nová, všetko ešte len skúmam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oh chystam sa na svoje narodky(áno na valentína, juch):) do londyna taktze setrim kazde euro ale tesim sa na dlasie .. prispevky aj bizu ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to budeš mať ešte krajší darček ako tie náušky ;) Dúfam, že z Londýna si prinesieš mnoho zážitkov a o niektoré sa podelíš v blogu ;) Ďalšia bižutka samozrejme bude, rovnako ako príspevky, len už čakám, kedy skončí skúškové, aby som sa mohla do toho pustiť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skuskove mi radsej ani nepripominaj.. :) Hmmm na blogu o mojom London tripe asi vela nebude.. jedine ze by som tam nasla nejake modne chutovky... :)

    Drzim palce v skole.. pap ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež držím palce pri skúškach a poriadne si to tam uži, aj za tých, ktorý Londýn zbožňujú, ale nemajú čas na nič okrem školy :) Bye bye :)

    OdpovědětVymazat
  7. dakujem za koment a drzim palce v blogovani nech sa ti to pekne rozbehne :)

    chocolate muse

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem aj ja, budem sa snažiť ;) Pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  9. krasne vyrobene!

    Zvu te zucastnit se KENZO Giveawaye na mem blogu! styleandlavender.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ďakujem :) Výroba šperkov ma veľmi baví ;) Ak by si mala záujem nejaký z týchto kúpiť, všetky sú ešte voľné. Tvoj blog si určite pozriem ;)

    OdpovědětVymazat
  11. tie nausnicky su peknucke,ja tiez vyrabam ale je to este v plienkach:)vela stastia v blogovani:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ďakujem pekne, tento komentár ma tiež veľmi potešil :) Výroba bižutky je nádhera, pokiaľ máš fantáziu, tak tvoja práca rýchlo vyrastie z plienok ;)

    OdpovědětVymazat
  13. tk dufam ze sati to pekne rozbehne zatial to vyzera naozaj super:)

    OdpovědětVymazat
  14. Pekne ďakujem, to, čo tu zatiaľ je bolo dosť narýchlo, lebo momentálne nie je času :-/

    OdpovědětVymazat