pátek 4. února 2011

Keď v zime svieti slniečko

Mám rada zimu, ale musím uznať, že keď v zime svieti slniečko, hneď mi je o čosi veselšie. Krásny zimný a slnkom zaliaty deň, ktorý som musela tráviť zavretá vnútri, ma primäl k tomu, aby som vytvorila túto veselú kocku na mobil (ktorá sama žiari ako slniečko) pre moju kamarátku Terku. Ona je pre mňa jedna z tých ľudí, ktorí sú ako slniečko môjho života.  Aj vy máte ľudí, ktorí vám vnášajú svetlo do studených a temných dní?

I like the Winter but I have to admit of being more pleasant when the Sun is shining at that time. The wonderful sunny day I had to stay home forced me to make this cheery cube (that is even shining like the Sun) for my friend Terka. She is one of those people that are shining in my life. Do you know some people who bring the shine to your life?
Je tu samozrejme možnosť vyrobiť kocku ako prívesok (napríklad na mobil), alebo náušničky, náhrdelník či náramok v akejkoľvek farbe (farebnej kombinácii), ak mi to dovolia materiálne možnosti. Cena je, na ručne vyrobený šperk, povedala by som, nízka. Nebojte sa napísať mail a opýtať. ;)

It is even possible to make the cube like an appendix (e.g. on your cell phone), an earings, a bracelet or an armlet in every colour (or colour combination) on condition of material sources. In my opinion the price of this hand- made jewel is low. Don' t be afraid to ask about more information by sending a mail. ;) 

1 komentář: